23 lut 2013

first

Mój wieczór przebiegał bardzo leniwie. Wypiłam 3 kubki herbaty O_o haha. oglądałam z siostrą bajki -,- odcinek Reksia był głupi, jadłam ciasto i siedziałam. Teraz też siedzę i duużo myślę. Coraz więcej o tym myślę i jak nie przestanę to chyba oszaleje ! Nie lubię za dużo myśleć o tym, o nim, o sobie. Wmawiam sobie chore rzeczy, wymyślam historie i poddaje się ! Nie, nie. Nie chcę tego ...!


 Znalazłam u pewnej blogerki i strasznie mi się spodobało. Więc i ja zrobię coś takiego :)

  • Nazywam się Paulina, mam 15 lat. Uwielbiam fotografię, blogowanie, muzykę. Jestem Belieber :) 
  • Seria Pamiętników Wampirów, serdecznie polecam !
  • Piosenkarz, achh Justin Bieber ! :D Piosenkarka Rihanna !
  • Believe : Cause everything starts from something, but something would be nothing, nothing if you heart didn't dream with me. Where would I be here, if you didn't believe ! Piosenka dla Beliebers :)
  • Ulubiony blog ? Nie, u mnie są ulubione blogi ! Ankyls , Kadik, Annais, Plapart, Karmil, Ola, Sami Mam nadzieję, że którejś nie pominęłam. Tak, same dziewuchy ^^ Po prostu dziewczyny warte uwagi :)
Na dziś to tyle :* !

5 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz ! Wiele on dla mnie znaczy ;) Zapraszam do obserwacji mojego małego zakątka ^^