28 lut 2013

odpowiedzi.

Dzisiejszy dzień był bardzo zabawny. Staram się być nieśmiertelną ! Ponoć śmiech wydłuża życie, więc będę żyć dłużej xD Dzisiaj nam pan odpuścił kartkówkę z fizyki, dobrze, bo się nie uczyłam haha. Same zastępstwa mieliśmy i dzień luźny. Jutro jedynie będziemy mieć angielski, na który muszę nauczyć się słówek. Przez 4 godziny będziemy mieć doradztwo zawodowe :D Coraz mniej śniegu *_* tak ! oby tak dalej ^^  Mam kilka pytań, więc na nie odpowiem i zrobię następny challenge.
1. Jak masz na drugie imię ?
Karolina ^^
2. Jakie są twoje ulubione blogi ?
Kolejność jest przypadkowa !

To te, które pamiętam ^^
3. Jakie słodycze uwielbiasz ?
Białą czekoladę, wszystkie batony typu 3Bit Snickers itp., lody ! niedługo lato *_* żelki, cukierki. aż nabrałam ochoty xD
4. Jaki jest twój ulubiony napój ?
Frugo ! zielone.
5. Jaki ulubiony film i książka ?
Trzy metry nad niebem, LOL, czyli te które niedawno oglądałam. Jest ich naprawdę dużo ! Książki także, jednak większości pozapominałam tytułów ^^ Pamiętniki Wampirów.
6. Czy masz zwierzaka ?
nie.
7. Co cię denerwuje ? 
Ojćć wiele rzeczy. Z dnia codziennego : zaczynając od bloga, komentarze typu świetny blog, wpadnij do mnie !! Ludzie przynajmniej czytajcie notki, albo skomentujcie obrazek lub zdjęcie. Hejterzy :o o matko ! T o są dopiero denerwujący ludzie. Jakby nie mieli własnego życia ! Czemu nie napisałaś tego, dlaczego zrobiłaś to tak a nie tak, jesteś okropna/y, jak tak można. Boże ! Lub to ma być facet, śpiewa jak baba, wygląda jak ciota, tylko głupie nastolatki go lubią. Co mnie jeszcze denerwuje ? Nauczyciele, którzy powinni wszystkich uczniów traktować równo ! Moja siostra, ojjj to dopiero zołza. Gdyby zagłębić się w ten temat napisałabym rozprawkę :D haha
Edit: pytania od Oli :)
8. Co cię inspiruje ?
Muzyka jest moją inspiracją do wszystkiego. Justin :D oraz obrazki z weheartit.com, inne blogi.
9. Kim byś chciała kiedyś być ? 
Może zabrzmieć śmiesznie, ale chciałabym występować na wielkich scenach, mieć swoich fanów, po prostu śpiewać. Kocham to ! Wiele osób mówiło mi, że bardzo ładnie śpiewam, jednak ja nie jestem do końca przekonana. Fotograf, tak ! Chciałabym robić zdjęcia sławnym osobom czyli takie sesje do magazynów itp :)
10. Jakie masz plany związane z blogiem ?
Cały czas się rozwijać ^^
Teraz idę szamać nutelle :D pyszota ^^

10 komentarzy:

  1. Nutella kocham masz fajny blog ja obserwuję a ty

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też denerwują tacy nauczyciele. Ale ich pupilkom to nie przeszkadza.
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie posty z odpowiedziami :) Doradztwo zawodowe ?
    Pozdrawiam i zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne odpowiedzi <3
    ale mi narobiłaś smaka na nutellę<3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nutella :)))) fajny post :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa z ciebie osóbka, też lobię te blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mniam! :)
    fajne odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nominowałam Cię do Liebster Award


    więcej dowiesz się na moim blogu zapraszam priml0vely.blogspot.com+ obserwuję i liczę na to samo

    Prim ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! Wiele on dla mnie znaczy ;) Zapraszam do obserwacji mojego małego zakątka ^^