29 gru 2011

Choco Love

Hey !
Jedliście może niemieckie czkladki "Chocko Love ". Są pyszne. Można je porównać z batonami, które sprzedaje się w polsce : Twix, Miky Way, Snickers itp. Można powedzieć, że to są mini batoniki ;D

Widoczny Romeo - nie wiem jak się pisze więc napisze Wam jak się mówi - Bounty  

Mam do Was prośbę. Który szkic podoba się Wam najbardziej ? Pokażę 3. W komentarzach napiszcie 1, 2 lub 3 :D Wielkie dzięki. Oto one :

Po co te szkice ?? Na nowy nagłówek :)
.
; )
Najwięcej głosów zadecyduje o nowym nagłówku <3 :**

1 komentarz:

  1. Prowadzisz fajnego bloga ;).
    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    http://dziwacznaja.blogspot.com

    P.S co do nagłówka to ten drugi szkic mi się podoba ;).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! Wiele on dla mnie znaczy ;) Zapraszam do obserwacji mojego małego zakątka ^^