19 gru 2011

Mmm obiad :D

Witam ponownie..
Strasznie mi się nudzi i dodaje co troche nowe posty. Ten będzie czwarty w tym dniu :) Dzisiaj mama zrobiła mi ulubione danie na obiad spaghetti. Jumi <3
Przepis na spaghetti bolognese z warzywami :
składniki 
mięso mielone - 200 gramów
starty parmezan - 1 łyżka
Fix Spaghetti Bolognese Knorr - 1 opakowanie
olej - 2 łyżki
spaghetti - 175 gramów
ser mascarpone - 1 łyżka
warzywa (np. papryka, cukinia) - 200 gramów


Podsmaż mięso na gorącym oleju do momentu, gdy zrobi się sypkie. Dolej 1/4 l (250 ml) wody i zagotuj.
Wsyp zawartość torebki Fix Spaghetti Bolognese Knorr do mięsa, po czym dokładnie wymieszaj.
Ugotuj makaron spaghetti al dente w dużej ilości wrzącej, osolonej wody. Następnie zahartuj go zimną wodą na durszlaku.
Oczyść warzywa, umyj i pokrój w małą kostkę. Dodaj do sosu i gotuj bez przykrycia, na wolnym ogniu przez 5 - 8 minut.
Podawaj spaghetti z sosem, posypane startym parmezanem. Możesz dodać do sosu również 1 łyżkę sera mascarpone i doprawić go do smaku pieprzem oraz solą, jeśli uznasz, że zachodzi taka potrzeba.

Zapewne niektórzy z Was potrafią zrobić spaghetti. Dla tych, którzy nie potrafią :D 
Smacznego ! ;*


1 komentarz:

  1. w opisie po lewej stronie mojego bloga jest napisane dlaczego:) miałam operację na kręgosłup.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! Wiele on dla mnie znaczy ;) Zapraszam do obserwacji mojego małego zakątka ^^