27 gru 2011

Ozdoby świąteczne :P

Napisze tu o dzisiejszym dniu. haha Wlasnie moj kuzyn Michael teraz gra w FIFA 11 i przezywa, bo przegrywa. Dzis nudny dzien, nie wiem, ale teraz jest nudny czas, bo nie ma co robic. Szkoda i to bardzo. Brakuje mi świątecznego klimatu :( Choć święta przeminęły - bez sniegu. Zapomnialam Wam napisać, ze bylam w klubie "Piwnica" w niedzielę o 16.00. Był występ mojej kuzynki Natalii. Boszz zazdroszcze jej głosu, ma piękny głos. Miśka - jej nauczycielka - ma swój zespół od 10 lat :o Zapomniałam powiedzieć, że Nutka jest w grupie Miśki. Jest tam kilka osób. Jestem z niej dumna. Tak, choć to moja kuzynka (bardzo bliska, hmm ona jest zajebi... ) hahaha no to teraz fotos i jak znajde bilet z tego "klubu" to zrobie mu zdjecia i wam wstawie :) :*
Nie chcialo mi sie robic wiecej zdjec :D
 Bay ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ! Wiele on dla mnie znaczy ;) Zapraszam do obserwacji mojego małego zakątka ^^