5 sty 2012

Drama ♥

Hey !
hahaha w szkole było mega ;) Najlepsze były 2 wf-y. Na pierwszym przewracałyśmy się z Olą M., bo miałyśmy ćwiczenia i Oleńka nosiła mnie na barana i GLEBA xD A drugi achh trudno, że miałam wf z tym idiotą ;P ale na siatce wbiłam serw 13 razy pod rząd ;D Zaciesz był. A po szkole deja vu, bo mamusia ciągle gada o przeprowadzce daleko od moich przyjaciół ;( .. u Ani na http://www.ankyls.blogspot.com  był post o dramie Dear Friends. Jest to od wczoraj mój ulubiony film! Dziękuję Aniu! Teraz zafascynowałam się dramą i oglądam je codziennie. Dziś oglądałam Paradise Kiss ochh kocham ten film ♥♥♥ Jest on moim numerem 1 ;D No to trochę więcej o tym filmie ;)

Uwielbiam tych aktorów ;D

czas trwania: 2 godz. 4 min.
gatunek: Komedia rom.
premiera: 4 czerwca 2011 (Świat) (więcej...)
produkcja: Japonia
reżyseria: Takehiko Shinjo
scenariusz: Kenji Bando



Yukari Hayasaka jest uczennicą elitarnego liceum i chociaż jej codzienność wypełniona jest ciągłą nauką, tak naprawdę nie ma żadnych ambicji, żeby coś osiągnąć. Za wszystko obwinia swoją matkę, która bez przerwy ingeruje w jej życie, a do tego jeszcze dziewczyna jest zakochana bez wzajemności w koledze z klasy – Tokumori Hiroyuki. Jednak ta sytuacja w jakiej znajduje się Yukari zmienia się nie do poznania, gdy zostaje zaczepiona na ulicy przez dziwacznego chłopaka z przefarbowanymi włosami, w stroju z ćwiekami i z tatuażem na ramieniu. Jak się okazuje on jak i jego dziewczyna Miwako oraz Isabella – mężczyzna, który czuje się kobietą. Są uczniami Yazagaku Art Academy i przygotowują się do wielkiego pokazu mody na zakończenie szkoły. Niedługo potem Hayasaka trafia do ich pracowni zwanej „Paradise Kiss” i zostaje modelką dla przyszłego projektu na ów pokaz. Od tej pory dziewczyna pozna kim tak naprawdę jest, a przede wszystkim stanie się tą jedną jedyną muzą dla niego – młodego i wyjątkowego projektanta, George’a Koizumi



główni aktorzy : 

Keiko Kitagawa - Yukari "Caroline" Hayasaka

Osamu Mukai - George Koizumi



gallery : 





Film warty obejrzenia !!
Bye !

3 komentarze:

  1. oczywiście ze oglądałam, mam zamiar o tym napisać, ale trochę w innej formie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. co chwila ostatnio czytam o tej dramie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ankyl - według mnie to świetny film warto o tym napisać, a ten George Koizumi nie wiem czemu spodobał mi się ;D
    Julia. ♥ - nie dziwie się ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! Wiele on dla mnie znaczy ;) Zapraszam do obserwacji mojego małego zakątka ^^