7 sty 2012

Długi spacer and McDonald's

Neih hou !
Wczoraj przyjechałam na weekend do Legnicy choć mam dużo nauki ee tam ;P Dziś z samego rana przebyłam z moim kuzynem Michałem i kochaną psinką Candy dłuuugi spacer. Byliśmy  za lotniskiem koło torów - nie wiem czy ktoś kojarzy. Jechał pociąg dobrze, że nas nie przejechał xD, bo staliśmy na torach i patrzymy a tam światełka pociągu hahaha.. Po 16 pojechaliśmy z Nutką do McDriva i zamówiliśmy jedzenie. My z Michaelem wzięliśmy Happy Meal'a 2x
Zdjęcia z dzisiaj - tylko te wybrane:




Zabawka specjalnie wybran dla mojej siostry - uwielbia koty jak i inne zwierzęta.
Przypomniało mi się i już się boję. Do rzeczy ;P - jade sama z moim kuzynem o rok młodszym do niemiec. Od Legnicy do Schiersheim to będzie masakra i niezaspać żeby nie pojehać za daleko ;D

Dobranoc ;*

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz ! Wiele on dla mnie znaczy ;) Zapraszam do obserwacji mojego małego zakątka ^^