25 cze 2012

Nad Kunickie Jezioro

Hej!
Napiszę jakiegoś posta za 3 dni, bo wybywam ;D
Tak, jak napisałam w tytule nad Kunickie jezioro z klasą. Porobię zdjęcia aparatem Oli razem z nią ;) Chciałam napisać, że biorę udział w losowaniu u Natali na: http://mylife-nanaaa.blogspot.com/2012/06/rozdanie.html#comment-form Zobaczymy może wygram, haha choć nie wierzę w szczęście. Ale co mi szkodzi :)
Nagrody:


ZESTAW 1
• breloczek - latarka
• kokarda
• zegarek Jelly
• lakier Selene
• lakier Avon
• eyeliner Lonley
• krem pielęgnacyjny do rąk Bebeauty
• pianka do włosów Nivea
• kremowy żel pod prysznic Luksja
  ZESTAW 2
 • perfumy Lucca Cipriano
• róża do przypięcia
• eyeliner Lonley
• kremowy żel pod prysznic Luksja
• pielęgnacyjny krem do rąk z Garniera
• zawizka do telefonu
• naszyjnik House
• lakier Avon

Wszystkiego dowiecie się na blogu http://mylife-nanaaa.blogspot.com Nany ;D
Może mi się uda. Jak myślicie ;) ??
Pa ;*

7 komentarzy:

  1. fajne zestawy !: )
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Może się uda, wszystko jest możliwe ;)
    Świetny zestaw ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia w losowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra notka! c: Masz ochotę na wzajemną obserwację? Tylko bez spiny :3 Jak znajdziesz trochę wolnego czasu wpadnij na mojego fan page: ~ facebook ~ Pozdrawiam, Poppy!
    p.s. podoba mi się tutaj c:

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam za Ciebie kciuki! :)

    http://mealm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! Wiele on dla mnie znaczy ;) Zapraszam do obserwacji mojego małego zakątka ^^