7 cze 2012

Powrót..

Hey wszystkim! Będę dodawać posty codziennie, ponieważ znów mam internet i netbook'a HP mini. Dzięki niemu będę częściej zamieszczać posty. Nie mogę się nim nacieszyć. Hmm no koniec z tym słodzeniem i chwaleniem się ;D Jeszcze 22 dni do wakacji. Dziś było trochę nudno, ale mam zajęcie na wieczór. Chcę obejrzeć jakąś komedię i popracuję nad prezentacją na historię. Mamy wielki młyn w szkole, ponieważ każdy chce coś poprawiać i ja do tych osób należę ;) Wczytywanie zdjęć mnie strasznie denerwuje. Po pięciu minutach było dopiero 3%, więc postanowiłam, że zamieszczę zdjęcia jutro rano, a teraz idę pomóc umyć się mojej siostrze(2,5roku, żeby nie było ;D). Dobrej nocy!

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz ! Wiele on dla mnie znaczy ;) Zapraszam do obserwacji mojego małego zakątka ^^