6 lip 2012

Auć

Witam po tak długiej przerwie !
Ale się stęskniłam za pisaniem, ale po prostu teraz nie mam czasu. We wtorek lub środę - nie pamiętam ;D - byłam na basenie i cała się spiekłam. Dalej mnie pieką barki : / Ale cóż, uroki lata. Wczoraj byłam rozpoznać teren niedaleko domu cioci z kuzyneczką - tzw. Nutą :D i wróciłam koło 23 wieczorem. Zaczęłam czytać, a komputer był wyłączony, więc nie włączałam o tak późnej porze.
Basen, ahh latem chyba każdy go kocha.. Nie mam zdjęć, bo cioci aparat szwankuje, więc postanowiłam wyszukać, jakieś megaa baseny :
Niesamowity efekt uzyskany jest poprzez przykrycie basenu taflą szkła.
baseny z ciepłą wodą w Pamukkale
 OMG    Golden Nugget w Las Vegas

Ocean Dome, Miyazaki, Japonia - największy kryty basen na świecie

Największy basen świata..
love it 
chciałabym tam być .. gdzie on jest? W Chile, San Alfonso del Mar, Algarrobo na maxa wyjechany :D
Pa! do następnego ..

2 komentarze:

  1. Nie, choć muszę przyznać, że tą książkę również mam zamiar przeczytać. ;) Jest jeszcze ja, anielica, jeśli dobrze pamiętam. Książka ciekawa ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby za basenami nie przepadam, ale teraz z chęcią spędziłabym w takim cały dzień ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! Wiele on dla mnie znaczy ;) Zapraszam do obserwacji mojego małego zakątka ^^