25 lut 2013

challegnes, day 3

Popołudniu zapomniałam o challenges ! Dzisiaj jest świetny dzień. Zakupy, bez szkoły i świetna wiadomość, którą zatrzymam dla siebie :) Chęć do życia powróciła ! Yeaaa, dziękuję kuzynowi, bo to dzięki niemu xD 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  • Zdjęcie i opis twojego najlepszego przyjaciela. 
od lewej : siostra, moja best friend and mee ^^
Tak, więc przedstawiam Wam moją przyjaciółkę, którą kocham najbardziej na świecie ! Nazywa się Roksana, urodziła się 14 lutego 1997 roku. Teraz ta stara dupa ma 16 lat :D Gdy w drugiej klasie podstawówki szłam do nowej szkoły, jako pierwsza podeszła do mnie i zapoznała z innymi. Jest jedyną osobą na tym świecie, która w pełni mnie rozumie. Nadajemy na tych samych falach ! Nigdy się z nią nie pokłóciłam, zawsze jesteśmy w zgodzie. Przeżyłyśmy wiele wpadek, śmiesznych, wstydliwych i wspaniałych chwil :) Jest nienormalną dziewczyną, czyli tak jak ja haha. Razem jesteśmy nie do wytrzymania. Potrafimy śmiać się z wszystkiego. Teraz niestety widzę ją raz na kilka miesięcy, ponieważ w październiku przeprowadziłam się ponad godzinę od niej. Kocham tego debila ! Tak, tak lubimy się wyzywać xD haha ! 
  • Zdjęcie z twoimi przyjaciółmi : macie powyżej ! Mam przyjaciółkę, nie przyjaciół ;)
  • Zdjęcie czegoś co zmieniło twoje życie: 
Pamiętnik zaczęłam go prowadzić po feriach, dzięki niemu nie chodzę nabuzowana, jestem szczęśliwsza ! Jak ? Po prostu daje upust swoim emocjom właśnie na kartkach. Tam potrafię to najlepiej xD
Blog  nauczył mnie systematyczności. Cały czas chcę, by był lepszy ! Znajduję swój styl. Znalazłam na jakiś czas, delikatność - kocham. Dążę do perfekcji, choć wiem, że nigdy nie będzie perfekcyjny, bo nikt nie jest, ani nic.
Ten człowiek, choć tego nieświadomy nauczył wierzyć w marzenia, dążyć do ich spełnienia. Dzięki niemu zmieniło się moje życie, bo wierzę, bo nie boję się powiedzieć co myślę !

Jutro za zadanie - outfit O_o echhh Damy radę ! Never say never ! 

7 komentarzy:

  1. też prowadzę pamiętnik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Justin też zmienił moje życie <3 Dzięki niemu wiem, żeby wierzyć w marzenia i nigdy się nie poddawać. On nawet nie wiem ile żyć odmienił. Jest wspaniały ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie tego samego nauczyl blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o, ja niedawno skonczylam 30 dni challengu, powodzenia! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastępstwo z Waldemar Szymański na lekcji nr: 4 (M1.J2.)
    Zastępstwo z Waldemar Szymański na lekcji nr: 5 (M1.J2.)
    Zastępstwo z Jarosław Konieczny na lekcji nr: 7 (M1.J2.)
    Zastępstwo z Jarosław Konieczny na lekcji nr: 6 (M1.J2.)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na post, z blogiem mam tak samo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! Wiele on dla mnie znaczy ;) Zapraszam do obserwacji mojego małego zakątka ^^