10 lut 2013

zostawiłam ..

Hej !
Kilka godzin temu wróciłam do domu, jutro szkoła, gdyby nie to, że jutro baseny z miłą chęcią bym poszła. Jedynym problemem dla mnie będzie wstawanie. Spałam sobie do dziewiątej, a teraz będę musiała wstać o siódmej :o haha ciekawi mnie jutrzejszy poranek. Jestem już spakowana, teraz tylko muszę wziąć prysznic i czeka mnie łóżko. Wracając z Legnicy chciałam pokazać krajobraz, jaki mi towarzyszył po drodze. Niestety na siedzeniu zostawiłam telefon i zapomniałam go wziąć z powrotem. Jestem nieogarnięta -,- najbardziej będzie mi brakowało aparatu. Miałam go tylko w telefonie ! O gosh :D Mam pełno nieopublikowanych zdjęć, więc na czas bez mojego kochanego telefonu będę dawać, jakieś starocie. Non stop słucham Believe piosenki dla fanów, uzależniłam się ^^
Jakieś takie z ferii. A co do ferii, może nie były jakieś extra, ale wiele się nauczyłam. Szacunek dla ludzi, przede wszystkim, no cóż dopiero się tego uczę, ale na pewno zachęciłabym do tego wszystkich haters i antyfanów kogokolwiek, już nie mówię o hatersach Justina, bo to totalne dno, ale na pewno nie tylko on jest hejtowany, nawet blogerki -,- Drugie, chcę zmienić swoje życie, żyć optymistycznie, zacząć wierzyć w możliwości, jakie daje mi los, jakie ja sama mam. 
Good night dear ! ;*

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz ! Wiele on dla mnie znaczy ;) Zapraszam do obserwacji mojego małego zakątka ^^