29 cze 2013

długi dzień

Wczoraj byłam od samego rana na nogach. Rano pojechałam po świadectwo i od razu na pociąg. Trochę się naczekaliśmy, bo aż 2 godziny ! Posiedzieliśmy z mamą na ławce naprzeciwko pkp. Z nudów wyciągnęłam aparat i zaczęłam robić zdjęcia :)




Uwielbiam robić temu małemu szkrabowi robić zdjęcia !
Gdy dotarliśmy do Legnicy mama pojechała do domu, a ja z Roksaną i Olą poszłyśmy zanieść świadectwa i potrzebne papier do szkół.

Moja ukochana Legnica, z którą mam wiele dobrych, samych dobrych wspomnień.
Teraz znów po 9 miesiącach mieszkam razem z tatą, mamą i siostrą. Wieczorem pokażę wam kogo spotkałyśmy przypadkiem w galerii Gwarnej ;) Teraz jem śniadanie i wybieram się z moją siostrą do sklepu. Nigdy nie zostawiajcie faceta samego na tyle miesięcy, nic nie będzie w lodówce, a mieszkanie ahh szkoda gadać :D haha

6 komentarzy:

  1. Nie wiem czemu, ale chyba każdy uwielbia robić zdjęcia małym dzieciom ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcie nr 2 jest świetne :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  3. Great pics! So lovely:)

    bloglovin.com/blog/3880191

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale modeleczkę miałaś ;)
    Jestem ciekawa kogo spotkaliście :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! Wiele on dla mnie znaczy ;) Zapraszam do obserwacji mojego małego zakątka ^^