6 lip 2013

Kasia ♥

Rano ćwiczyłam śpiewanie piosenki, tekst umiałam już perfekcyjnie, ale gdy nagrałam kompletnie mi się nie podobało. Stay Rihanny, cóż kocham tą piosenkę ! Siedziałam w domu, a o 14 z Roksaną pojechałyśmy sobie do Legnicy, połaziłyśmy po piastowskiej, po parku i byłyśmy w KFC. haha nasz główny cel, nie mogę przebywać w jej towarzystwie, bo dostaję kompletnej głupawki :D nie liczy się nikt poza nami i zachowujemy się jakbyśmy uciekły z wariatkowa ! haha

Chciałam wam przedstawić moją maleńką Kasię, mam ją od maja i zakochałam się w niej ! haha




Duże zdjęcia są za małe, jak dla mnie ! Dlatego też te są bardzo duże :3
Mam zamiar obejrzeć jakiś film. Może "I że cię nie opuszczę" ? Zobaczymy ! ;)
Miłego wieczoru <3

8 komentarzy:

  1. Miałam prawie że identycznego chomiczka<3

    OdpowiedzUsuń
  2. KFC głównym celem wycieczki! Słodziaczek, to jest chomik? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O no proszę, bardzo ładny chomiczek, kiedyś też miałam ale chory był :( i niestety zdechł :(
    obecnie mam kota :) skąd jesteś tak właściwie?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejciu słodka jest *-* !!:O

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam chomiczka , kołtun się nazywa ;)
    A twój ma prześliczny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! Wiele on dla mnie znaczy ;) Zapraszam do obserwacji mojego małego zakątka ^^