24 sie 2013

zabawa z gimp

Hej wszystkim ! :)
Właśnie bawię się w gimpie i oglądam Sopot top of the top. Dzisiaj nic specjalnego nie robiłam, późnym popołudniem poszłam do przyjaciółki, gdzie było bardzo ciekawie haha pif paf :D niestety nie mogę wam nic powiedzieć, bo jest to zbyt prywatne :) Ale działo się ! haha Teraz z niecierpliwością czekam na LemONa, ich najbardziej lubię z tych polskich gwiazd :) Głos Igora jest po prostu nieziemski *.* Mam pomysł na dwie notki, ale dopiero w ostatnich dniach sierpnia się one ukażą :) Teraz pokażę wam moje pierwsze dzieło w Gimpie, nic specjalnego, ale jak na razie nie umiem się jeszcze dobrze obsługiwać programem ;)
Mówiłam że nie jest to nic specjalnego, ale będę to robić częściej i kiedyś wyjdzie mi to perfekcyjnie ;)
Miłego wieczoru, dobranoc ♥

12 komentarzy:

  1. Ja dzisiaj właśnie ściągnęłam gimpa,żeby poprzypominać sobie stare czasy :)
    Też uwielbiam LemOn :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również lubię LemON ;)

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozytywne <3. Czeka na te notki z niecierpliwością <3.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również uwielbiam LEMON'a, jeden z najlepszych polskich zespołów ! Cudowny głos ma Igor i dobrze, że się nie marnuje ! ; )

    http://blog-pattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie ci wyszło^^
    Co powiesz na wspólną obserwację ?:) (to tylko pytanie) Jak zaobserwujesz mojego bloga to napisz o tym w komentarzu abym mogła się odwdzięczyć^^

    OdpowiedzUsuń
  6. praktyka czyni mistrza :) fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hehe, fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam ten zespół :) są genialni i wokalista ma cudowny głos! ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! Wiele on dla mnie znaczy ;) Zapraszam do obserwacji mojego małego zakątka ^^