13 sty 2014

Bądź swoją siłą

Hej!
Rzadko tu bywam, choć jestem codziennie by sprawdzić co dzieje się u moich ulubionych bloggerek. Tydzień minął, jak na pstryknięcie palcem. Weekend był bardzo udany, w sobotę pojechałam z przyjaciółką i jej małymi kuzynkami oraz moją młodszą siostrą do Legnicy. Byłyśmy w KFC, na górze w sali gier i na rynku. Było już ciemno i widać było jak pięknie świecą ozdoby świąteczne, w przyszłym roku muszę się wybrać i porobić zdjęcia. W niedzielę zmieniałam wygląd bloga, jest trochę inaczej, ale dalej nie perfekcyjnie. Co o nim sądzicie? Poszłam do przyjaciółki robić projekt, którego i tak nie zrobiłyśmy, brawa dla nas! A dzisiaj praktyki, nuda!
W empiku kupiłam książkę Demi Lovato pt.: "Bądź swoją siłą, przez 365 dni w roku" Opinie były na tyle zachęcające, że zdecydowałam się na zakup. Demi uwielbiam już od podstawówki i Słonecznej Sonny. Na pewno oglądaliście! Zawsze przy tym serialu było kupę śmiechu (brzydkie sformułowanie) Bardzo ją podziwiam jako artystkę i zwykłą jeszcze wtedy nastolatkę. Jest charyzmatyczna! Ma wielki talent i do grania i śpiewania, jej głos powala mnie na łopatki! Nie można powiedzieć, że jest głupia, durna itp. Przez to co przeszła w swoim życiu nie można powiedzieć, że jej życie było usłane różami. W zeszłym roku zmarł jej tato, miała problemy z akceptacją siebie, anoreksją, bulimią, samo okaleczaniem i prześladowaniami w szkole. Jest bardzo mądrą kobietą, która mówi głośno o tych przeżyciach i w ten sposób pomaga młodym ludziom, którzy się z tymi problemami borykają :) Przeczytałam już książkę do dnia jutrzejszego czyli 14 stycznia i mam zamiar czytać po jednej kartce, aż do 31 grudnia. Szczerze polecam Wam tą książkę, jest niesamowita. Po kilku stronach czuję się zupełnie inaczej !


Wracam do biologii i życzę Wam dobrej nocy! :)

34 komentarze:

  1. Muszę gdzieś znaleźć książkę Demi Lovato. ;)
    BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też słyszałam sporo dobrych opinii na temat tej ksiązki i właśnie zastanawiam się nad jej zakupem :D

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jaaa właśnie czytam, cudna książka <33

    zapraszam do siebie:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym ją przeczytać. <3
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com| zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem ci szczerze, że nie słyszałam o tej książce, ale mnie do niej zachęciłaś. Będę musiała ją sprawdzić, bo podobnie jak ty też lubię Demi :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeee też mam książkę Demi. Jest boska :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Szukam tej książki od dłuższego czasu i niestety nie mogę znaleźć (do Empika nie przysyłają już) :/


    Obserwuję, zapraszam do mnie, może jak Ci się spodoba to zostaniesz na dłużej?
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. szczerze, to nie czytałam jej

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham tą książkę! Też ją mam i już dawno przeczytałam. Teraz czuję się 100 razy lepiej i mam wyższą samoocenę. ;)

    http://ohlovelyseriously.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. chcę miec tę książkę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. chcętnie bym przeczytałąa tą książkę, już o niej słysząłam jakiś czas temu, ale na razie nie mam czasu bo mam jeszcze książkę, która czeka na przeczytanie ;)

    taughtmelove.blogspot.com obs? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam tą książkę dostałam ją na Święta i jestem z niej bardzo zadowolona ja nie miałam takich problemów jak ona lecz kocham czytać a ta ksiażka wzmocni mnie psychicznie
    ZAPRASZAM DO MNIE
    http://cukki-cukkii.blogspot.com/
    CO POWIESZ NA WSPÓLNĄ OBSERWACJĘ JAK TAK TO ZACZNIJ A JA SIĘ NA 1000% ODWDZIĘCZĘ

    OdpowiedzUsuń
  13. chyba kupie ta ksiazke:)

    nats-naats.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Też zamierzam kupić sobie tą książkę. Ma bardzo dużo pozytywnych opinii.
    P.S. Świetny blog, więc obserwuję.
    Zapraszam również do mnie.
    kala-kalaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedys koniecznie musze przeczytać ta ksiazke, koniecznie :) duzo dobrego o niej słyszałam.
    obserwuje i licze na rewanz <3
    amimitte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jestem zwolenniczką wypożyczania;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. słyszałam o tej książce u Lu i pierwsze co zrobię na zakupach to pójscie po nią. :)


    Obserwujemy?:)
    Pozdrawiam. :)
    ohvictorria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjecia! Ładna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Słyszałam o tej książce same pozytywne opinie, i chyba ją kupię :). Świetny blog. Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  20. MUSZĘ MIEĆ TĄ KSIĄŻKĘ <3 kocham taki typ książek :*
    Obserwuje i zapraszam do siebie, co powiesz na wspolna obserwacje?
    happytimeblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Moja przyjaciółka ma tą książkę i też ją przeczytam ;)

    zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. powodzenia w nauce biologii, też mam tą książkę, jest wspaniała <3
    dorey-doorey.blogspot.com
    wpadnij do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  23. O książce słyszałam wiele dobrego, ale sama jej nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. podobno świetna jest ta książka <3 przeczytałabym!
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  25. chciałabym ją mieć. <3
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraaaszam ♥ proszę kliknij w baner sheinside na moim blogu;3

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowny blog <3


    Zapraszam do mnie : ula-ulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. również mam tę książkę i uwielbiam ją <3
    daje mi wielką motywację do marzeń i życia ^^
    uwielbiam Demi, jest moim wzorem do naśladowania :)
    dobrze powiedziane - jej życie nie było usłane różami :>

    OdpowiedzUsuń
  28. Same dobre rzeczy słyszałam o tej książce;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Słyszałam coś o tej książce, ale nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dla mnie tak książka jest średnia. Można nagle uwierzyć, że wszystko można i każdy może. Pewnie trzeba być optymistą, ale nie każdy zostanie Lewandowskim, Kulczykiem czy Celine Dion

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! Wiele on dla mnie znaczy ;) Zapraszam do obserwacji mojego małego zakątka ^^