31 gru 2012

buum !

W dali słychać już odpalane fajerwerki !
 Wpadłam, by życzyć Wam udanego sylwka :) Nie lubię tego dnia, na facebooku wszyscy ' wow już Sylwester ' - poprostu wszędzie tego pełno. Przecież co rok mamy następny i następny, a każdy tak się ekscytuje. Podziwiam ich, Was :D
Dzisiaj cały dzień czytałam od nowa pierwszą część Pamiętników Wampirów, muszę Wam powiedzieć, że to najlepsza książka, jaką czytałam, a przeczytałam ich wiele. Kocham czytać :) ♥ Część 2 znów zacznę od nowa, a 3 i 4 po raz pierwszy. 
Jak spędzacie dzisiejszy wieczór i noc ? Ja siedzę w domu ( dalej jestem u chrzestnej ) z ciocią, wujkiem i kuzynostwem, będą jeszcze goście. Nie wiem czy wytrwam do północy, bo już usypiam :D 

Happy New Year Dear !
+ kilka zdjęć z tego roku :)

Stuttgarter Wilhelma

Jezioro Kunickie
jakaś tam wioska, na której były konie ;P

7 komentarzy:

  1. Ja też zostaję w domu, ale nie jest źle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia, Szczęśliwego Nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za życzenia i Tobie również życzę wszystkiego co najlepsze w 2013 roku !
    łaaa ja też kocham "Pamiętniki Wampirów" zarówno serial jak i książke ♥♥♥

    http://never--lookback.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego nowego.
    Świetne zdjęcie.
    Przepraszam oczywiście za spam ale czy mogła byś zagłosować na mnie w konkursie pod numerem 13.
    http://depremidoo.blogspot.com/2012/12/banery.html#comment-form Była bym bardzo wdzięczna. ; ) i z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! Wiele on dla mnie znaczy ;) Zapraszam do obserwacji mojego małego zakątka ^^