2 sty 2013

deszczowa środa

Sylwester jak najbardziej udany ! Spędzony w gronie rodzinki, którą kocham nad życie. Wczoraj czytałam książeczkę ( zdjęcie poniżej ), spałam i leczyłam ból głowy. :)
Dziś cały dzień pada ! Po powrocie ze szkoły cała zmokłam : D 
Pani od polskiego strasznie mnie zdenerwowała, jak ja jej nie lubię ! grrr :/ Strasznie chciało mi się spać w szkole, zdecydowanie za dużo wolnego, bo przyzwyczaiłam się do wstawania po 10 a nie o 7.00. 
Teraz poczytam posty i po komentuje blogi, które obserwuje. Nie chce mi się brać za naukę, więc zajmę się dalszym czytaniem książki ! 

Enjoy ! :P 

11 komentarzy:

  1. ostatnio zastanawiałam się czy nie kupić tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja oglądam ten serial ale książki nie czytałam, może to zmienię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś mnie nie jarają te Pamietniki wampirów. :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie, jeśli blog Ci się spodoba zapraszam do obserwacji. ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo,to dobrze, że Sylwester udany! :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie,buziak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta seria jest świetna Pamietniki Wampirów The Best <3 Serial jeszcze lepszy :D

    zapraszam do mnie
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie lubię nauczycielki polskiego, cała moja klasa jej nie lubi. To jest na dodatek moja wychowawczyni -.- Ona nigdy nic nie wie XD

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie z lekka popadało :)

    pozdrawiam i zapraszam :) dodajemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też nie lubię swojej nauczycielki od polskiego. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. książka musi być świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, uwielbiam tą serię! ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! Wiele on dla mnie znaczy ;) Zapraszam do obserwacji mojego małego zakątka ^^