3 sty 2013

noworoczna zmiana

Hej !
Wraz z nowym rokiem 2013 postanowiłam zmienić wygląd bloga.

  • Nagłówek - nie podobał mi się wcześniejszy i zamieniłam go tylko na tytuł bloga, który musiałam przetłumaczyć na angielski, bo polskie znaki miały inną czcionkę niż reszta liter.
  • Kolor tekstu i czcionki także pozmieniałam. Zawitało trochę czerwieni. Zastanawiam się czy kolor nagłówka pasuje do reszty kolorów ?
Są to małe zmiany ! Muszę znaleźć jakieś zdjęcie, by wstawić na profilowe. Nie wiem co zrobić z nagłówkiem, bo chciałabym coś bardziej oryginalnego, ale ja nic z tego nie umiem ;)
Dzisiaj także wypisze sobie postanowienia, które będą takie by udało mi się je zrealizować. Czy zrobić osobny post z postanowieniami ?

Teraz zajadam się niemiecką mleczną czekoladą Ritter Sport, uzupełniam ćwiczenia z historii. Jak skończę to się pouczę i jak starczy czasu poczytam książkę ! ;)

zima 2011-2012
See ya !  

8 komentarzy:

  1. Trochę gryzie się z czerwonym. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każde zmiany są fajne, zawsze wnoszą coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. minimalizm jest najlepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ritterki :) Najsmaczniejsza czekolada!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uhh .. Tesknie za sniegiem. Co to za zima, skoro caly czas pada deszcz . ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zdj;]chce śnieg u mnie!
    www.yesnoana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nagłówek to jest całkiem prosta sprawa ; )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! Wiele on dla mnie znaczy ;) Zapraszam do obserwacji mojego małego zakątka ^^