4 sty 2013

Postanowienia.

Dzisiaj strasznie dłużyły mi się lekcje, które przespałam. Pogodę można zaliczyć do okropnej. Pada deszcz, jest błoto, a do tego jeszcze brak jakiegokolwiek promyka słońca. Cieszę się, że mamy weekend. Pooglądam filmy, poczytam książkę, poczytam blogi, posiedzę na internecie i wyśpię się ! Odeśpię sylwester  ;)


Tak, jak wspomniałam w poprzedniej notce mam dla Was postanowienia. Te blogowe i te bardziej prywatne.

Blog !

  1. Brak tak długich przerw, jak w pierwszym roku bloga. Oczywiście wiem, że zawsze mogę spotkać jakieś przeszkody w pisaniu, ale postaram się z nich wybrnąć. 
  2. Mam wiele pomysłów na filmiki, ale potrzebuję mieć czym je nagrywać. Jeżeli uda mi się kupić aparat (patrz punkt 3 "życie" ) to będę mogła "urozmaicić" bloga. Mam jeszcze specjalny plan, ale na to potrzebuję także dużo odwagi :D 
  3. Systematyczne pisanie notek !
To 3 najważniejsze punkty. Są jeszcze nadzieje, oby blog miał więcej obserwatorów, komentarzy i odwiedzin. Ale to w swoim czasie, reszta wyjdzie w praniu.


Życie !

  1. Nauka, nauka, nauka ! Poprawić oceny i postarać się o dobrą średnią w drugim semestrze. Dobrze przygotować się do egzaminów gimnazjalnych i popracować solidnie nad angielskim.
  2. Chcę być szczęśliwa, patrzeć na świat optymistycznie, ale to może być trudniejsze, bo wspomnienia dalej są w pamięci i powracają dość często. 
  3. Kupno Nikona D3100. Rozwijanie się w kierunku fotografii, bo w końcu zrozumiałam i wiem, że razem ze śpiewaniem kocham to jak nic :)
  4. Nie chcę rozklejać się co chwila i już zaczynam wkraczać w życie plan : bądź mniej wrażliwa !
  5. Zacząć ćwiczyć mięśnie brzucha na wakacje :D


See ya !  

15 komentarzy:

  1. Ah widzę, że chcesz kupić mojego kochanego nikona *_* Też uwielbiam fotografię i śpiew :D
    Powodzenia w realizacji postanowień !

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go i naprawdę ci polecam ! Jest cudowny :) Dziękuje za pytania :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Co jak co, ale zdjęcia to Ty masz genialne. *u*
    Powodzenia. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za spełnienie postanowień! Najważniejsze to systematyczność i chęć do zmian!
    Pozdrawiam!
    Zapraszam na nowy post na: pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam moje ćwiczenia mięśni brzucha :D zawsze sobie mowilam, ze bede cwiczyc, zaczynalam, kilka dni, a pozniej juz nie mialam sily i odpuszczalam :D

    To dopiero kończysz gimnazjum? A masz w profilu rok urodzenia 1994, czyli jesteś rok młodsza ode mnie?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. juz myslalam ze tyle nie zdałaś :O ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie, że nie.
    Są bardzo ładne *.*
    Gdybyś Ty widziała, jak ja robię zdjęcia to byś się przestraszyła bynajmniej. :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja od grudnia staram się pisać systematycznie, ale czasami to nie jest możliwe. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też w tym roku kończę gimnazjum :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też planuję kupno tego nikona <3

    OdpowiedzUsuń
  11. hehe, jeszcze odsypiasz sylwester? no to ładnie? ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Nikona d3100 serdecznie polecam!:P

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne masz postanowienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za komentarz. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Życie - mam większość takich samych postanowień. Przede wszystkim lustrzanka o której marzę odkąd mój aparat przestał mnie zadowalać. Nauka i bycie optymistką. :D co do brzucha to jeszcze nie wiem bo u mnie nie jest źle.

    Jakoś wybrnęłaś z tym nagłówkiem : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! Wiele on dla mnie znaczy ;) Zapraszam do obserwacji mojego małego zakątka ^^