5 mar 2013

coraz bliżej wiosna :D

Właśnie wpadłam na chwilę, tylko chwilę, iż ponieważ muszę ograniczyć internet do minimum. Lecz muszę pisać, bo mnie samą do tego ciągnie ;)
Dziś jest tak bardzo ciepło ! Ze szkoły wracałam w bluzie, a kurtkę niosłam pod pachą xD Wchodząc na podwórko poczułam zapach trawy. haha nie mogłam sama z siebie. Nie wiem, jak Wam, ale mi to pasuje :) choć nie lubię, jak mnie tak razi słońce, ale to nic ! Teraz przypomniałam sobie o challenge OMG zapomniałam haha.
Post - co jest w mojej torebce.
Co nosisz w plecaku/torbie do szkoły. 
Nie noszę torebek, bo niby gdzie ? ^^ A w plecaku ...
... burdel xD haha. Oprócz książek w poniedziałek (tylko) noszę tusz do rzęs i fluid, bo na basenach wszystko mi się zmywa :) Na co dzień śniadanie i coś do picia. Strój na wf i szczotka do włosów oraz mój MEGA piórnik, który ma trzy lata xD haha zapinam do na agrafkę, ale nie chcę go wyrzucać, ponieważ mam tam podpisy koleżanek i wiążę z nim wspomnienia ! Szkoda wyrzucać :)

Achh słoneczko dalej świeci !
Na mnie czeka robienie zadań z geografii :( nie lubię !

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz ! Wiele on dla mnie znaczy ;) Zapraszam do obserwacji mojego małego zakątka ^^