8 lip 2013

ulubiona

Jestem niemożliwa! Zamiast łazić gdzieś z przyjaciółką, spędzać aktywnie czas siedzę już 3 dzień w pokoju :D haha może pomijając fakt że dzisiaj i wczoraj wieczorem byłam z siostrą nad rzeką, żeby się pobawiła. Dzisiaj wzięłam aparat, ale jak na złość nie wzięłam karty pamięci ^^ A chciałam wam pokazać przynajmniej zakątek tego malusiego miasteczka :) Następnym razem sprawdzę przed wyjściem czy jest karta i pełna bateria.
Mój blog to taki śmietnik, szczerze powiedziawszy, ale mój :) Piszę o wszystkim co wpadnie mi do głowy. Takie posty pojawiają się bardzo rzadko, choć może jakieś stylizacje pokazywałyby się częściej, lecz sęk w tym że nie mam prywatnego fotografa na co dzień. Jakoś czasem daję sobie rade. Chciałam wam pokazać najprostszą jaka może być sukienkę/tunikę. Moja ulubiona na upały !




Noszę pod nią spodenki, bo wydaje mi się być krótka :)
Poczytam sobie jeszcze biografię, pobawię się z siostrą i coś zjem ^^ Dobranoc <3

6 komentarzy:

  1. świetna jest :D ja pod moją dzisiaj też miałam zwykle czarne szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodawaj częściej outfity *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna ta sukienka. :)
    Przynajmniej piszesz szczerze i to co myślisz, a nie to co wszyscy! Oby tak dalej.
    Obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czasami prostota i minimalizm są zaletą ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! Wiele on dla mnie znaczy ;) Zapraszam do obserwacji mojego małego zakątka ^^