18 paź 2013

Pierwszy krok ku wie3ności

Hej!
Nie chcę marudzić, choć się nie da. Codziennie to samo: wstaję, idę do szkoły, wracam, jest ciemno i idę spać. Serio? To trochę przytłaczające. W szkole się nie układa, w ogóle. Nie mam czasu nawet na to żeby wejść na ulubione blogi. Muszę się wziąć za naukę, ale kompletnie nie wiem jak to zrobię. Stop. Tydzień męczący, ciągle pytają robią kartkówki, a w przyszłym tygodniu będzie kilka sprawdzianów. Dam radę, może. Od poniedziałku robię 30 dni "Cieszmy się z małych rzeczy" zobaczyłam to u Szczurka. Pomyślałam, że to może być fajne, żeby uświadomić sobie, że jednak nie jest źle.
  Jest piątek, mega się cieszę, choć się nie wyśpię :D haha Dzisiaj idę na nockę do Roksanki ♥ a rano jadę z nią, koleżanką i resztą z Amicorum w góry na weekend. Nie mogę się doczekać, będzie mega, musi :3
  We wtorek dostałam pieniądze i po szkole poszłam kupić książkę *.* Po tytule może niektórzy się domyślili. Tak bardzo chciałam tą książkę, że nawet cena się dla mnie nie liczyła. Jak ją czytałam to czułam jakby Justin siedział obok mnie i mi to mówił. Cudowne! Jeszcze tylko muszę kupić drugą i będę miała wszystkie autoryzowane ♥


W góry biorę aparat, więc na pewno będą jakieś zdjęcia. Może nie w niedzielę, bo nie wiem o której wrócimy, ale w poniedziałek postaram się coś napisać.
Miłego piątku i weekendu :)

8 komentarzy:

  1. Czekam na zdjęcia z gór ♥
    Kurde muszę w końcu kupić sobie tę buografię!! ;)
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie tak samo jest z szkola...
    fajna ksiazka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłej zabawy i powodzenia w nauce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że też jesteś Belieber <3 Kocham tą książkę, przeczytałam ją w 2 dni!
    www.milionioliwka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo fanka ! :) Cudowny blog!♥ Bardzo mi się tu podoba więc co powiesz na wspólną obserwację ?:) Zaobserwuj i napisz mi w komentarzu na moim blogu. Abym mogła się odwdzięczyć. A jeśli nie chcesz to po prostu zignoruj to pytanie :) buźka :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! Wiele on dla mnie znaczy ;) Zapraszam do obserwacji mojego małego zakątka ^^