9 paź 2013

szesnaście

Hej!
Nie wiem co mi się stało, że tak szybko pisze. Może uda mi się pisać codziennie, zobaczymy. Dzisiaj skończyłam 16 lat. nienienie ja nie chcę się starzeć ! coraz bliżej do osiemnastki, pełnoletności, czego nie zdzierżę! Pamiętam jak jeszcze gdy miałam 13 lat (kiedy to było :o) mówiłam każdemu jak będę miała szesnaście lat zrobię sobie tatuaż. Teraz sobie tego nie wyobrażam, za wcześnie, choć myśl o tatuażu została i z tego nie zrezygnuję :) Kiedy pisałam początek postu byłam młodsza, i teraz też :D Dzisiaj miałam wagary i nie poszłam do szkoły, spałam do 10, siedziałam oglądałam telewizję, totalny chill. Miałam dzisiaj czas, żeby wziąć moją lustrzankę w łapy! Tak dawno jej nie miałam w dłuższym użytkowaniu, brak czasu :( Byłam z siostrą na spacerze w parku i zostałyśmy tam na dłużej, mała się bawiła a ja robiłam zdjęcia. Pokaże wam kilka zdjęć. Jutro do kina, muszę jeszcze uprosić mamę, żeby mi napisała zwolnienie z trzech ostatnich lekcji :D





(bez przeróbek) takie zwykłe, ale kocham tą robotę <3 czuję się staro haha. dziękuję moim siostrom (Beliebers) za życzenia. kochane :)
Dobranoc!

16 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia!
    I spełnienia marzeń Ci życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. https://apps.facebook.com/dekoral_fashion/singlePhoto/index/index/cid/365
    ZAGŁOSUJ TO ZAOBSERWUJĘ TWOJEGO BLOGA :3

    hurt-others.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszego ♥
    Śliczne fotki ;p

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj kiedy się miało 16 lat, ale w pełni się z Tb zgadzam, że nie ma gdzie się śpieszyć ;)
    zdjęcia słodkie, też uwielbiam spacery po parku ;)
    zapraszam fondestdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Spóźnione sto lat. ;3
    Świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. ale słodka dziewczynka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post!♥ Cudowny blog!♥ Bardzo mi się tu podoba więc co powiesz na wspólną obserwację ?:) Zaobserwuj i napisz mi w komentarzu na moim blogu. Abym mogła się odwdzięczyć. buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy post, blog świetny !
    zapraszam więc do siebie !

    +mam taki sweterek jak ty, tyle że niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hot 16 :D ładne zdjęcia, spełnienia marzeń <3
    Obserwuję :3 | best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog!
    Dziękuję za odwiedziny, obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! Wiele on dla mnie znaczy ;) Zapraszam do obserwacji mojego małego zakątka ^^